Три фатальні помилки, які коштують новим СЕО роботи

Багато керівників компанії провалюються протягом перших 18 місяців роботи. Елізабет Матсану досліджує помилки, які роблять багато керівників, і як їх можна уникнути.

1. Навчання

Перша велика помилка, яку допускають нові СЕО — вони не бажають вчитися, адаптуватися та розвиватися. Згідно з «the River Group’s 2016 Expect the Unexpected report», в перший день роботи на посаді генерального директора більшість опитаних оцінили свою готовність у 7,2 бали за шкалою від 1 до 10. Через шість місяців цей показник впав до 3,5. Бути першою особою — значить іти по крутій кривій навчання; навчатись потрібно під час роботи, причому швидко.

Підтримку й поради не варто шукати лише в середині компанії, а краще звернутись до зовнішнього радника, який може об’єктивно оцінити ту чи іншу ситуацію. Так, новопризначені керівники, яких опитали ж дослідження River Group, оцінили якість внутрішнього зворотного зв’язку у 4,2 бали, а у зовнішнього радника або тренера – у 8,6 балів з 10.

2. Оточення

Коли керівник закривається у своєму кабінеті і обмежує коло спілкування з кількома іншими керівниками, він потрапляє в інформаційну яму. Через це багато проблем, які можна було б помітити на етапі зародження, виявляються вже у досить розвиненому стані і їхнє вирішення потребує значно більше зусиль, адже помилки уже допущені.

Спілкуючись безпосередньо з працівниками із різних відділів та на різних рівнях, проводячи неформальні бесіди, ви можете отримати безцінні знання, до яких вони інакше не мали б доступу. Однак слід пам’ятати про ще одне застереження — коли ведете такі розмови, будьте уважними до сказаного. Ви повинні говорити чітко і по суті, аби уникнути можливих непорозумінь з працівниками.

Читайте також: Як контролювати стрес. В’ячеслав Смирнов

3. Деталі

Ще одна поширена помилка серед керівників — недостатнє делегування завдань. Вирішуючи усе одноосібно, ви можете розвинути у своїх працівників відчуття, що вони або нездатні, або не мають достатньої довіри для прийняття самостійних рішень. Такий підхід також може зменшити вашу здатність як керівника надихати, а це — найважливіший компонент вашого постійного успіху.

Замість мікроменеджменту дорогоцінний час слід приділяти частому спілкуванню з усіма зацікавленими сторонами, як внутрішніми, так і зовнішніми. Не забувайте також, що у вас є сім’я, друзі, хобі. А ще працівники, які готові взяти на себе відповідальність і реалізувати круті проекти під вашим керівництвом.

Джерело: Europeanceo

Executives Club

Executives Club

закритий бізнес-клуб
для топ-менеджерів