Сергій Чорний став новим директором з розвитку сектору ВТМ у Varus

З 1 липня 2019 року директором з розвитку власних торгових марок мережі магазинів Varus призначений Сергій Чорний.

Сергій Чорний
Фото: Сергій Чорний, rau.ua

«Власна торгова марка – це не ще один бренд на полицях супермаркету, це перспективний напрям роботи, який дозволяє збільшити доходи компанії, завоювати лояльність споживачів, а також залучити нових клієнтів. На поточний момент частка ВТМ у Varus становить 6%. Мені поставлені серйозні й амбітні завдання істотно нарощувати обороти. Кожен квартал портфель ВТМ Varus у середньому зросте на 20%. ВТМ представлені у всіх цінових сегментах – від «економ» до «преміум», – прокоментував призначення Сергій Чорний.

Сергій має великий досвід роботи в роздрібній торгівлі. Впродовж 1,5 років він працював комерційним директором Дніпровського комбінату харчових концентратів (ПрАТ ДКПК), де він був відповідальним за оперативне управління та координацію роботи підрозділів компанії. У період з 2011 по 2018 роки, Сергій займав низку топових посад в компаніях АПК-Інвест та S.Group. Наразі, Сергій приєднався до команди Varus, де здійснюватиме управлінську діяльність всього відділу ВТМ.

У компанії також зазначили, що ВТМ Varus безперечно продовжить і прискорить зростання бізнесу, зміцнюючи свої позиції на ринку FMCG під керівництвом Сергія.

Перший магазин Varus був відкритий в 2003 році у Дніпрі в ТЦ «TERRA». З 2006 року почалася реалізація плану зі створення мережі супермаркетів європейського рівня з єдиною концепцією бренду. Мережа супермаркетів VARUS активно вводить в асортимент і продаж нові товари продуктової і непродуктової групи під власними марками: Вигода, VARTO і Чисто ВигоДА.

Повідомити про призначення — [email protected]

ДЖЕРЕЛОrau.ua

Executives Club

Executives Club

закритий бізнес-клуб
для топ-менеджерів