Гендерна різноманітність у бізнесі

В абсолютній більшості успішних міжнародних компаній чоловіки обіймають головні управлінські посади. Так, серед 500 акціонерних компаній США, що мають найбільшу капіталізацію (S&P 500), жінки наразі займають лише 27 (5,4 %) посад генерального директора. Більше того, жінки очолюють лише 2,8% компаній серед 500 найбільших корпорацій світу за розміром доходу (Fortune Global 500). Проте результати досліджень підтверджують: гендерна різноманітність — передумова успішного розвитку компанії.

Дослідники Стенфордського університету з’ясували, що для інвесторів важливо, щоб в управлінні компанією брали участь як чоловіки, так і жінки. Більше того, була виявлена чітка закономірність: чим різноманітніший склад працівників, тим вища вартість акцій. Це підтверджує зростання вартості акцій деяких технологічних компаній після того, як вони опублікували звіти про гендерну різноманітність серед співробітників і співробітниць. 

Гендерна різноманітність сигналізує інвесторам про те, що компанія чи організація є добре керованою та компетентною. На тлі конкурентів вона є етичнішою, менш конфліктною, а її співробітники та співробітниці схильні мислити нестандартно.

Згідно з результатами дослідження HBR, продуктивнішими є компанії, які визнають пріоритетність гендерної справедливості. Окрім того, статева різноманітність у компанії важлива для шукачів роботи, особливо топ-кандидатів жінок. Так, 67% працівників США та Західної Європи віддають перевагу колективам, в яких у рівній мірі працюють обидві статі, а 61% жінок беруть до уваги гендерну різноманітність керівної команди компанії, коли вирішують, де працювати. Розумні, талановиті люди йдуть до організацій, що сприяють гендерній рівності.

Executives Club — спільнота топ-менеджерів.
Дізнатися більше

Executives Club

Executives Club

закритий бізнес-клуб
для топ-менеджерів